Najczęściej zadawane pytania

  • 1. Dokumenty Obligacji których serii powinienem dostarczyć do Capitea? Dlaczego muszę dostarczyć dokumenty Obligacji?

    icon
    Do Capitea należy dostarczyć dokumenty Obligacji lub odcinki zbiorowe Obligacji oraz
    zaktualizować informacje do wypłaty rat układowych dla następujących serii Obligacji
    (obligacje w formie dokumentu): AA; AAA; AE24; AF24; AI24; AJ24; AL24; AN24; AO24; AO36; AP24;AR24; AR36; AS24; AS36; AT24; AT36; AU24; AW24; AX24; AX36; GM; HAA; HAB; HAC; HD; HE; HF; HG;HH; HI; HJ; HK; HL; HM; HN; HO; HP; HR; HS; HT; HU; HW; HX; HY; HZ; JO; JS; JT; JU; JV; JW; JZ; KB; KH;KI; KJ; MA; MB; MC; MF; MG; MH; MK; ML; MN; MO; MP; MR; MS; MT; MU; MY; MZ; NA; NB; NC; ND; NF;NG; NJ; NL; NM; NN; NO; NP; NR; NS; NT; NU; NW; NX; NY; NZ; OA; OB; OC; OD; OE; OF; OG; OI; OJ; OK;OL; OM; ON; OO; OP; OQ; OR; OS; OU; OX; OY

    Jeżeli Obligatariusz nie dostarczył uprzednio dokumentów Obligacji do Spółki np. wraz z
    żądaniem wcześniejszego wykupu, należy je dostarczyć teraz – tj. najpóźniej do dnia 30
    kwietnia 2020 r.-aby w tym dniu były już w posiadaniu Spółki. Zgodnie z Warunkami Emisji
    Obligacji jednolitych dla ww. serii Obligacji, punkt WYKUP, do wypłaty świadczenia z Obligacji
    konieczne jest przekazanie oryginału dokumentu Obligacji lub odcinka zbiorowego do
    Emitenta. Tylko w ten sposób (mając do czynienia z Obligacjami wyemitowanymi na okaziciela
    i w formie dokumentowej) Spółka jest w stanie stwierdzić, że osoba składająca dokument jest
    Obligatariuszem i jest jej należna płatność). W innym wypadku – tj. w sytuacji niedostarczenia
    w terminie do 30 kwietnia 2020 r. dokumentu Obligacji przez Obligatariusza, płatność rat
    układowych zostanie przekazana przez Spółkę na rachunek depozytowy Sądu.
  • 2. W jaki sposób mogę dostarczyć dokumenty Obligacji do Capitea? Czy otrzymam potwierdzenie przekazania Obligacji? Czy mogę odebrać dokumenty Obligacji po realizacji płatności?

    icon
    Mogą Państwo dostarczyć dokumenty Obligacji do Spółki osobiście, pocztą lub kurierem.
    Rekomendujemy doręczenie dokumentów osobiście w następujących lokalizacjach, od
    poniedziałku – piątku, w godz. 8:30– 15:30:

    1. Wrocław, ul. Legnicka 48 G, 54-202 Wrocław;
    2. Warszawa, al. Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa;

    W sekretariacie Spółki po przekazaniu dokumentów Obligacji sporządzony zostanie protokół
    odbioru w dwóch egzemplarzach – po jednym dla Spółki oraz Obligatariusza, dla każdej serii
    Obligacji odrębnie. Egzemplarz dla Obligatariusza zostanie opatrzony podpisem
    upoważnionego pracownika Spółki, potwierdzając w ten sposób przekazanie dokumentów
    Obligacji do Spółki.
    W przypadku wysyłki dokumentów Obligacji pocztą lub kurierem, warunkiem potwierdzenia
    przez Spółkę wpływu dokumentów jest umieszczenie prze Państwa w przesyłce danych
    kontaktowych – adresu email oraz nr telefonu. Podkreślamy, że w przeciwnym wypadku
    Capitea nie będzie miał możliwości wysłania potwierdzenia otrzymania dokumentów
    Obligacji – prosimy zatem zwrócić na to szczególną uwagę.
    Jeżeli posiadacie Państwo Obligacje kilku serii, możecie Państwo przesłać do Spółki je jedną
    przesyłką pocztową lub kurierską.
  • 3. Czy mogę odebrać dokumenty Obligacji po realizacji płatności?

    icon
    Obligatariusze mają prawo do odbioru dokumentów Obligacji/odcinków zbiorowych po realizacji przez Capitea płatności rat układowych. Proszę jednak pamiętać, że przed kolejną płatnością raty układowej dokument Obligacji będzie musiał ponownie zostać dostarczony
    do Spółki z odpowiednim wyprzedzeniem. Powyższe oznacza, że odbiór Obligacji jest oczywiście możliwy na pisemne żądanie Obligatariusza, niemniej jeśli nie planują Państwo dokonywania z tymi Obligacjami dalszych czynności (jak np. zbycie papierów wartościowych) Spółka rekomenduje ich pozostawienie w depozycie Spółki aż do realizacji wszystkich rat układowych.
  • 4. W jaki sposób powinienem zaktualizować dane do wypłaty?

    icon
    W celu aktualizacji Państwa danych prosimy o wypełnienie i podpisanie formularza aktualizacji danych, który dostępny jest w zakładce Obligacje (https://capitea.pl/wp-content/uploads/2024/09/Formularz-aktualizacji-danych-Obligatariusza.pdf ​), a następnie o przesłanie skanu na adres sekretariat-obligacja@capitea.pl lub w formie pisemnej na adres al. Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa.

    Prosimy o aktualizację danych bezpośrednio w Capitea, w przypadku serii Obligacji wymienionych w pkt. 1.
    Jeśli są Państwo Obligatariuszem innej serii Obligacji prosimy o uważne zapoznanie się z treścią Komunikatu Spółki z dnia 7 kwietnia 2020 r., w którym to komunikacie każda seria Obligacji (z wyłączeniem wskazanych w punkcie 1. została przypisana do odpowiedniego domu maklerskiego wraz z podaniem danych teleadresowych. W takim przypadku konieczny jest kontakt z odpowiednim domem maklerskim. Szczegóły zostały omówione w punkcie 5.
  • 5. Nabyłem Obligacje za pośrednictwem domu maklerskiego. Gdzie powinienem zaktualizować dane?

    icon
    W celu zaktualizowania danych Obligacji emitowanych za pośrednictwem domów maklerskich (bez formy dokumentowej), zgodnie z Komunikatem Spółki prosimy o pilny kontakt z podmiotami prowadzącymi ewidencję Obligacji lub podmiotami, które prowadzą rachunki papierów wartościowych, na których zapisane są Obligacje.
    Szczegóły w poniżej załączonym dokumencie.


  • 6. Moje dane nie uległy zmianie. Co powinienem zrobić?

    icon
    Jeżeli Państwa dane nie uległy zmianie od dnia zakupu Obligacji/ostatniej wypłaty odsetek i dostarczyli Państwo już dokument Obligacji do Spółki np. wraz z żądaniem wcześniejszego wykupu Obligacji (który nie został zrealizowany), nie muszą Państwo nic robić. To oznacza,
    że Spółka dokona wypłaty raty układowej zgodnie z podanymi danymi, które posiada
  • 7. Sprzedałem/nabyłem Obligacje, co powinienem zrobić?

    icon
    Obecny posiadacz Obligacji powinien zaktualizować swoje dane przy wykorzystaniu formularza oraz dostarczyć do Spółki dokument Obligacji wraz z kopią umowy sprzedaży Obligacji.
  • 8. Nabyłem Obligacje w walucie obcej. W jakiej walucie otrzymam płatność rat układowych?

    icon
    Raty układowe będą płatne w tej samej walucie, w jakiej wyemitowane zostały Obligacje nabyte przez Państwa.
  • 9. Gdzie mogę znaleźć treść przyjętych Propozycji układowych oraz komunikaty Capitea?

    icon
    Bieżące informacje i dokumenty związane z realizacją Układu znajdują się pod poniższym adresem:
    https://www.capitea.pl/informacje-dla-wierzycieli/uklad

    Z bieżącymi raportami Spółki można zapoznać się pod poniższym adresem:
    https://www.capitea.pl/relacje-inwestorskie/raporty-biezace/raporty-biezace-espi
Dodatkowe pytania?

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny.

tel. +48 71 771 01 01

oraz +48 71 771 01 02

od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-15:30

e- mail: sekretariat-obligacja@capitea.pl

Prosimy o wskazanie w wiadomości Państwa danych kontaktowych oraz serii posiadanych przez Państwa Obligacji.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w PDF